網頁

2009年4月22日 星期三

台北捷運之旅 Day 1 木柵動物園

2009年3月27日星期五



食飽飽!團團

图片6
圓圓
图片7


台北市立動物園約定您呀!



忠孝敦化站到忠孝復興站轉木柵線(文迪話呢條線係無人駕駛列車,佢唔講我都無留意,唔怪得之得幾卡車啦)就可以去到動物園站喇,千奇唔好係木柵站落車呀!廿分鐘左右就到達目的地,點解星期五都會有咁多人嚟呀?



第一站諗住係去探國寶團團圓圓,點知佢地話嚟到台北咁遠使乜探佢地呀,香港海洋公園無得你睇咩!比d台灣人睇先啦,最重要係條龍好鬼長呀!


唔探國寶,咁可唔可以去搵樹熊先呀,香港無得睇啦!成個樹熊館原來得果三四隻,仲要比玻璃隔住,幾難先至望到佢地一眼呀!佢地d動作好搞笑,又慢又傻好鬼死Cute,我淨係影到Q弟(佢地話係Q仔個細佬喎),隻隻都係咁樣,都唔知有乜分別?參觀完機熊館,繼續行程!經過一輪磋商,我地決定用NT$5坐小火車上山頂鳥園站,因為行上山都幾辛苦呀!



整個動物園好大,分咗12區,我地行咗九成,起初諗住半日實行唔晒,咁多動物有排比你睇,點知就有點失望,d動物大部份都係得果一兩隻,差不多每隻都係用個PatPat"得"住我地,有d仲無影無蹤,唔知係咪我地嚟得太晏啦?



為咗歡迎團團圓圓係2008年12月23日抵達木柵動物園,園裡就多咗好多有關熊貓的副產品,連列車也要裝飾一番啊!


图片6
图片7




終於見到團團圓圓喇!好失望呀!兩隻野沒精打彩,好像香港海洋公園年老的安安佳佳,與我們Say個Hi也沒興趣,我還是喜歡盈盈樂樂多一點!



大陸一直都係叫「熊貓」,嚟到台灣又話應該係「貓熊」,搞到我都亂晒龍!


據台灣工商時報報道:團團圓圓抵台,台媒原本對外界沿用大陸說法稱其為「熊貓」,但台灣「總統」馬英九日前要求媒體應「正名」為「貓熊」。


 媒體日前私下詢問小馬對這次熊貓來台有何看法,馬糾正記者「不是熊貓是貓熊!你想想看那是貓還是熊?當然是熊嘛!依據中文的用法,既然是熊,熊就應該放在下面,稱作貓熊才對,你們媒體能不能拜託正名一下,讓貓熊回復牠真正的名字」。

 馬英九強調,他這樣說是有根據的,當年國民黨政府在大陸的時候,就是叫貓熊,宋美齡曾推動熊貓在重慶展示,場上掛的牌子從右到左寫就是「貓熊」,但當時西化已在進行,很多人誤稱為「熊貓」,錯用至今,但貓熊既然來台,就不應再將錯就錯,而應正名為貓熊。

 農委會林務局也表示,貓熊所以會有這樣的名稱,是因為牠的臉形像貓一樣圓圓胖胖的,中文的用法,形容詞要放在名詞之前,在動物分類上,大貓熊歸屬於熊科動物,稱牠為貓熊,較能符合中文以詞尾為名的習慣,也較不易混淆貓熊是一種「熊」而不是貓的事實。



除咗熊貓外,這裡還有好


黃金藝術喎!不過又幾得意喎!



下一站:弍兩炭火燒肉




 


臺北市立動物園Taipei Zoo 木柵動物園(NT$60)


臺北市11656新光路二段30號


http://www.zoo.gov.tw/


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 請問,係唔係係動物園站落呀?
    [版主回覆07/02/2013 22:48:40]Yes

    回覆刪除