網頁

2009年4月8日 星期三

自家煮@榛子芝士蛋糕

2009年3月21日星期六




舊年聖誕左右,芍曈攞咗本整甜品書過嚟比我睇,同我講d蛋糕好靚,仲好似好好食咁,問我幾時整比佢食!


噚晚係屋企攞雜誌睇果陣,發現本甜品書,睇睇吓又好似好易整咁,決定明天買料試整啦!





 我揀咗我鐘意食嘅榛子芝士蛋糕試整,見佢簡簡單單,應該唔會難到我掛?



原來唔係我想像中咁易囉,餅底就比較易控制,個餅身就搞到我頭痕,之前d步驟都無問題,去到打忌廉就出事喇,可能打得唔夠耐,加埋落去之後,明明平平滑滑的,就變咗好似蘿蔔糕咁樣?!



好彩雪完出嚟個味道都唔差,係個樣衰d啫!我都比自己65分呀!



图片90


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 我地班姊妹幾時有得食呀~~
    期待中~~~  

    回覆刪除