網頁

2008年11月7日 星期五

三五成群澳門兩天遊@第一天上半場

2008年10月24日星期五
06006170

 

自從睇過阿蘇&蔡瀾在節目裡介紹過的澳門美食之後,同事們都顯得十分雀躍,有見及此,大家便決定來個吃喝玩樂兩天遊,今次成員有文迪、SASA、芳芳、Joyce & 卡旻e。不過就分兩組出發,我、文迪&SASA就約咗九點鐘係信德中心食早餐。

 

第一站 - 美心快餐食個豐富早餐,期間有個女人坐咗係文迪隔離,唔係咁邪呀,文迪咁都撞到熟人?

唔係!原來想sale船飛,七十蚊去氹仔,嘩!使唔使咁平呀!最衰我地已經買咗套票(係中旅社買,格蘭酒店+二人來回Turbojet船飛,再送咀香園蛋卷一盒、漁人碼頭懷舊一條街刨冰兩杯及博物館入場劵兩張,不過入場劵送晒,所以今次無份,升級豪華客房,都係HK$1042,超值!)

 

P1000426
飽
$21

 

我地搭十點鐘船,食飽飽就即刻去攞位,過海關,向澳門出發!SASA就好啦,上船無耐就已入睡,我同文迪傾傾講講都好快到達咗澳門喇!

P1000427
P1000428
_2066

 

辦好入境手續,先到澳門旅遊詢問處攞張地圖,睇吓有乜車去我地目的地

東望洋炮台(包括聖母雪地殿聖堂及燈塔),

搭12號巴士途經二龍頭公園,公園入口有觀光纜車直達松山山頂。

(纜車票價:單程 3 元,雙程 5 元。)

澳門巴士超抵搭,$2.5就可以走勻澳門島咁滯,真係搭到我地頭都暈!
暈

P1000429a
P1000430

 

天文台又話轉涼,呃人呀!點知上到山熱到我地死死吓,你地睇吓有幾熱!

P1000437
流汗

 

搞到SASA猛話要飲汽水,順返條氣先可以繼續上山,終於上到山頂喇,又真係幾靚喎!

P1000452
P1000456

  

行咗一個圈就落山坐纜車去睇吓二龍公園隻黑熊,可能晒得滯,緣慳一面!

去片睇精華照片啦!

  
 

係時候食晏,發現對面街就係阿蘇介紹鬥辣果間咖喱文,一於就去試吓,

我地有勁辣王SA姨,怕你咩!


牛根米及牛腩米各$16,魚蛋、魷魚、菜$50,汽水$7

 

原來d辣係自己加上去,對於我地SA姨來講,濕濕碎啦!
驕傲

期間個伙計昅住我地部相機,又問我地好唔好用,影得靚唔靚,易唔易操作,

要幾多錢,見佢個樣咸咸濕濕咁,真係唔係好想啋佢!

埋單找數去搵禮記雪糕,問個伙計點去,竟然話唔識,都唔知係唔係我地唔多啋佢,所以唔話我地知,好叻咩,我地自己唔識搵咩!
做鬼臉
,好彩個老細好人,走出嚟教我地點去!
3Q

 

行咗成十五分鐘右左,終於搵到禮記喇,終於可以食我細個果陣至食過嘅雪糕三文冶呀!
emoticon92
加埋杯菠蘿冰,消暑晒囉!
_1494


雪糕三文冶$8.5、紅豆冰&菠蘿冰各$11


 

收到Jocye短訊,佢同芳芳已上了兩點鐘班船,我地係時候去碼頭等埋一齊去酒店Check-in,諗住搭的士,等極都等唔到,為有一路行一路搵的士或巴士啦,經過一間內衣店,SASA話要買Barbar喎!比佢買埋先啦,終於搵到巴士站喇,點解兩三點時間都咁鬼多人搭車呀!迫鬼人咩!

 

646a8129e45e
 上半場完
646a8129e45e

    

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言