網頁

2018年5月8日 星期二

Franki生日飯局@Pinot Duck

2018年5月8日

遲咗請小花食生日飯,真係唔好意思,好彩佢唔介意!😘😘😘

我地 (Bingi & Peggy) 揀咗間食北京填鴨的新店去試-《Piont Duck》,淨係睇佢門口已經覺得好靚(可能我見識少😅),內裡裝修也不錯。

我地梗係無試原隻北京填鴨啦!但佢個Set Lunch都有鴨的成分,份量足夠女士們享用!

今天我選了C餐《香蒜白酒蜆肉扁意粉》配北京填鴨春卷及烏龍茶。

北京填鴨春卷:皮脆,鴨肉絲質地不鞋,但味道比較淡!

香蒜白酒蜆肉扁意粉:微辣帶香,吃不到香蒜味,還要加點鹽自己調味才好一點,蜆肉中規中矩!

烏龍茶:用上銅壺盛載值得加分,茶味香濃!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言