網頁

2018年3月29日 星期四

又呃一餐@Papillon Caffe

2018年3月29日

叻叻今年拆完利是又大豐收喎!約我地一齊高興下喎!有得食一定奉陪啦!🤣🤣

佢話帶我地去食好野,有新店我試更加好啦!😜😜

我就覺得麻麻地,好快嚟咗一個主菜先知唔記比餐湯我地,我地4個人但比得3碗湯就無理我地,南瓜無乜味又唔夠熱,主菜都係微溫!

叻叻話上次唔係咁㗎!佢都話有點失望呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言