網頁

2018年3月8日 星期四

一期一會旅行團九州福岡6天之旅@牡蠣小屋 住吉丸

2018年3月8日

XO: おはよう

今日有雨,8度左右,記得保暖呀!

昨天吹倒了,吃了必理痛!




今日早餐多咗件多士,因為店員落錯了order,雞蛋可以留晏d先食!😁😁




向糸島牡蠣小屋出發! 🐚🦐🐚🦐

每年 10 月中至翌年 4 月頭是九州蠔的豐收季節,沿糸島市海岸線的加布里、船越、新町、岐志、芥屋及福吉等各個小漁港,都會搵到一整排的「牡蠣小屋」。海產都是在海邊直送,保證超超超(重要的說三次)新鮮!

因為有SunQpass,所以我們今次選了加布里,可以坐巴士直到!

我們先到天神三丁目SHOWA巴士站,車程約1小時左右見到糸島加布里7-Eleven下車,再沿路行入約5分鐘便到達!














差不多樣樣都試勻,美味鮮甜,Yummy! Yummy! おいしい
#燒烤 #海鮮 #牡蠣 #蝦 #魷魚 #蜆 #螺 #扇貝 #一夜乾 #海鮮飯
食咗咁多野只係¥13890,真係好抵食呀!








:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言