網頁

2018年3月30日 星期五

失驚無神又北上@潤園四季椰子雞 (KK Mall)

2018年3月30日

痴痴地,一星期北上3次!🤣🤣

昨晚糖妹whatsapp深圳抹茶甜品店資料過嚟,睇到我同敏婷口水流,即時相約今日北上搵食!🤣🤣

糖妹準備好相關資料,開始我們hea遊深圳搵食之旅!🚇

先在上水站集合,再到羅湖過關,可能係長假期開始,人很多呀!要30多分鐘才過關到羅湖再轉地鐵到大劇院站!

午餐在KK Mall《潤園四季椰子雞》食椰子雞鍋、窩蛋肥牛煲仔飯,雞不夠滑,椰子湯清甜,煲仔飯有飯焦好味道,蕃薯苖好甜好爽,冰豆腐一般般,珍珠馬蹄幾得意,不過幾貴囉!
溫馨提示:盒裝紙巾要¥5,如果不需使用就同店員講呀!






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: