網頁

2018年1月30日 星期二

快閃台灣宜蘭4天遊@華山1914文化創意產業園區

2018年1月30日


食飽飽仲有兩個多小時才出機場,Shopping 的繼續Shopping ,我同Candy就去華山八下,發現有新海城展,但要300台幣就唔係好捨得睇,所以搵咗D免費展,其中《大耳查布50週年特展》都不錯呀!




在約好的時間與Sara & Ling集合準備去搭機場捷運到桃園機場途中,終於搵到 FamilyMart 期間限定的烤蕃薯冰淇淋,期望太大,失望越大,只得一丁點烤蕃薯味!


再見台北!準備上機!🤗


旅程完畢,睇唔晒套《29+1》,講到黃天樂叫張漢明摸佢個胸,CI個滷肉蛋飯都唔錯。 Candy & Sara 如果唔嫌棄我地麻煩,下次再帶我地去玩啦!謝謝!😘😘

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言