網頁

2017年5月29日 星期一

快搶東京4天自由行@錦糸町

2017年5月29日

今日是Shopping日,早上先到附近藥粧入貨,跟住團友B帶領行了整日錦糸町駅旁邊商場。

先食個平靚正午餐,¥500就可以吃到天丼,有蝦🍤、魚🐟、魷魚🐙、南瓜🎃、豆角🌱,天婦羅粉漿又薄,醬汁好好味!

行到咁上下就來個甜品下午茶,起初想試下不二家的甜品放題🍰,尤其是團友B十分推介,但去到現場我與團友P投降了,因為看到蛋糕實在太大件喇!¥1680實在為唔到本呀!轉食其他甜品比較實際!😋😋

休息一會又繼續行行行💃💃💃行到7點頂不住喇!要回酒店休息才去食晚餐!😂😂😂





到日本必行的!





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知新唔新喎!同事帶嚟行,我地只係行咗一座building已經腳軟喇!
      呢度 DAISO 幾特別,有和風百元店!
      http://tw.tavitavi.com/articles/1056

      刪除