網頁

2013年10月25日 星期五

Hea遊曼谷@出發喇!

2013年10月16日

沒有預定行程安排, 只知道有得行, 有得住, 有得食, 有得玩, 有領隊帶領, 5天之旅正式出發喇!


點解晨早6點半都咁多人去機場架?
要等下一班, 好彩預多半小時出門口!



今次我會帶大仔XO做我守護神,
更加要多謝搞野天王蛋撻 & 領隊 Mingle 同行啦!





4個傻瓜!



蘿蔔糕早餐! & 腸仔炒蛋早餐!



大約兩個半鐘就到咗曼谷機場!
機場好鬼太,行咗好耐先到入境大樓!
行李都比隔離團康泰幫我地攞埋出嚟!! 哈哈



先去搵機鐵出市區! 機鐵車票咁似深圳地鐵架!
唔係化????? 落大雨呀!!!!



到咗市區要轉BTS去酒店, 見到條樓梯就知大鑊啦!



返香港果日, 睇怕都唔使指意搭BTS去機場啦!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 好彩去程個喼唔係太重, 返香港一定托唔起上樓梯囉! 上次去韓國又係咁, 托到死死吓!

      刪除
  2. =)) 剛剛六月同班姊妹遊曼谷,出發時試坐機鐵,好快都好方便,最正係"平",之但係...同你一樣想法,見到長長樓梯就郤步,回程坐的士好了!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地計過條數, 原來由我地酒店去機場搭的士仲方便又快趣, 半個鐘左右就到喇! 價錢都唔係爭好遠, 去機場都係300匹左右! :D

      刪除