網頁

2013年10月10日 星期四

有朋至遠方來@椰汁桂花糕&抹茶銅鑼燒

2013年10月10日

有位為食朋友從英國回港探親
每次佢返香港都要我整d小食比佢
問佢想食乜又冇意見喎
諗到我頭都大都唔知整乜好
整咗樣簡簡單單的椰汁桂花糕
跟住巡Blog見到高Ling又整銅鑼燒
今次係抹茶味喎
一於整埋呢個比佢歎啦!


用咗個小鯉魚模整比為食Suki


呢個留比自己做飯後甜品


點解整唔到高Ling咁靚架



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. 樣樣都整得好靚, 你一定很重視這位朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同佢唔係好熟架, 佢係我同學的同學, 不過在facebook識咗之後就一見如固囉!

      刪除
  2. 每樣都整得好靚~好想食椰汁桂花糕~~~

    回覆刪除
  3. 你一定同你依位朋友好老友, 整咁多好嘢食畀佢食~~~~ 整得好靚呀. 你朋友一定好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同佢唔係好熟架, 佢係我同學的同學, 不過在facebook識咗之後就一見如固囉!

      刪除
  4. 桂花糕好靚同鯉魚仔桂花糕好特別!!
    抹茶銅鑼燒都正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 抹茶銅鑼燒整唔到高Ling咁靚呀!

      刪除
  5. 哎呀呀...看見就餓了,今日未吃lunch呀!:P
    小高也愛吃桂花糕!yummy yummy ~

    回覆刪除
  6. 嘩!好靚呀!我想食左你留畀自己做甜品果個桂花糕呀!

    回覆刪除