網頁

2013年10月1日 星期二

F3 Group@雲南味味小食

2013年10月1日

今日阿燕約咗Ling  Ling & Me去佢屋企玩煮飯仔
佢話老公成日炸型話佢煮得唔好食喎!
只有外表,內餡未夠水準喎!
所以要向我請教
唉!  我都唔係煮得好好呀!
仲話要教埋整麵包
大家研究吓啦!

我地先去雲南味味小食食個Lunch
跟住就去買餸準備晚餐
終於整咗我琴日果兩樣
芝士煙肉包 & 蜜汁燒豬頸肉
再加茄子千層 & 糖醋骨
好彩都保持水準
冇失禮鄧先生!哈哈哈












哎呀!唔記得同阿燕影番張相呀!













:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 同學仔話想學多幾個餸氹老公喎! 我都係3腳貓功夫之嘛!還在學習中呀!

      刪除
  2. 哎呀呀...又睇到小高流口水啦!唔得啦 ~ 今晚唔能夠再吃宵夜,明天返早要瞓了!><
    早抖!^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔準笑我呀!我都係3腳貓功夫之嘛!還在學習中呀!

      刪除
  4. 1.卡旻e收番幾多錢導師費呀?
    2.大合照果張個個笑容都好一致呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 呃咗兩餐囉!
      2. 大家都開心嘛!

      刪除
  5. 回覆
    1. 結果要食兩餐囉! 叫咗佢唔好咁貪心啦!

      刪除