網頁

2013年10月9日 星期三

吉野家

2013年10月8日

今日Lunch去咗食吉野家
點知晚上就收到朋友Whatsapp
Send咗呢條Link比我

吉野家福島種稻米蔬菜


想嚇死我咩 @@

好彩第二日又收到另一條Link

香港吉野家:並無使用福島食材

即時開心留,hehe


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我都冇諗, 上天需要我, 我都走唔甩啦!

      刪除
  2. 我都收到呢條LINK,不過FEEL可能係流.....因為成日收到流料><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗香港唔會用啦! 咁遠運費都貴咗啦!

      刪除
  3. 卡旻e, E期我去親吉野家都係食玉子雞飯, 但係我要粟米... ;P

    回覆刪除
  4. 吉野家香港通街都有⋯我好似食過一次咁大把!

    回覆刪除
  5. 但我收到個message 話吉野家承認食品由福島傳入,想幫助他們振興經濟。um...究竟哪個才真?haha...但不打緊,偶爾一餐半餐,食左先算!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是日本全國的吉野才是由福島傳入呀! 香港的不是喎!

      刪除
  6. 點會咁大陣象同咁貴運費係福島運啲米黎香港賣十二蚊碗飯/香港吉野家咁鬼平,食日本米?食幪左咩?    

    回覆刪除