網頁

2010年10月20日 星期三

墾丁高雄5天自由行@台灣第三核能發電廠

2010年9月15日


~~~台灣第三核能發電廠~~~

因為要等維修車子關係, 東方帥哥話請我地食
魚片&雪條,
魚片梗係去後壁湖恆春區漁會大樓呢~~

呢個魚片NT$200, 呢個價錢在香港真係食唔到囉~~


我地自己在隔離檔叫咗炸墨魚丸


炸魚蝦蟹仔, 味道麻麻地~~


東方帥哥話帶我地去食好特別的雪條, 我地心諗有幾特別呀?
跟住車咗我地去
台灣第三核能發電廠,簡稱「核三廠」,
整乜鬼車我地嚟呢度呀, 又話去食雪條!!


入到門口, 見到呢度有3個水族箱, 我地已經開心得不得了,
可能琴日睇唔到魚關係啦~~ 我地值頭當小海生館啦~~


跟住東方帥哥又話請我地睇套3D電影先喎~~

其實我地好鬼攰, 見到呢個場比我地包晒, 真係第一時間瞓陣先啦~~
(東方帥哥都話好多人嚟呢度都會瞓陣先)
套片15分鐘, 我估瞓咗10分鐘啦~~ 所以唔知套片係講乜~~


睇完片, 就帶我地去睇下呢度係用乜發電~~

核能發電


太陽能發電


風力發電


終於到咗食雪條地方喇~~

呢度雪條有幾特別, 原來係用海水淡化製造架~~


我揀咗鳳梨味嚟試, 食唔出有乜特別囉~~


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言