網頁

2010年10月23日 星期六

墾丁高雄5天自由行@恆春老街+阿嘉的家

2010年9月15日

~~~恆春老街+阿嘉的家~~~

恆春本名「瑯嶠」,一直到沈葆楨來了以後,因為看這地方四季如春,才改名「恆春」。


嚟到古城南門就可以進入恆春老街


又到咗食晏時間喇~~
東方帥哥帶我地去食地道野, 就係呢間鼎食芳喇~~
食尚玩家都推薦架~~


爆汁小籠包正到飛起呀~~
個酸辣湯就麻麻地喇~~


仲有我至愛蔥油餅, 東方帥哥話加蛋更好食喎~~
點解台灣d蔥咁鬼香架~~
呢杯泥水係乜東東? 係老闆請我地飲ga黑豆漿呀~~


食飽梗係要行陣街先啦~~
呢間玉珍香最出名就係洋蔥手工蛋捲, 真係好香架~~
連阿蘇都有嚟過呀~~


梗係要買d返香港比我d老友試吓啦~~


見到對面街有間琉璃店, 走咗入去睇吓啦~~~
唉! 又要使錢呀~~


東方帥哥又話要請我地食綠豆蒜~~
綠豆+蒜? 仲要係甜品? 咁奇怪, 好唔好食架?
其實綠豆蒜和蒜頭並無任何關係, 而係一種剝殼綠豆仁勾芡煮成的甜品~~
正名應該是「綠豆饌」, 因為綠豆仁外形很像打碎了的蒜頭,
所以用台語口音稱做「綠豆蒜」
夏天食呢個, 真係食過番尋味呀~~


古城最後一站就係阿嘉的家~~
因為一套《海角七號》而令呢度出晒名, 雖然我地無睇過呢套戲,
但係嚟到恆春, 無理由唔嚟八下喎~~
原來想入內參觀需要NT$50入場費架~~
我地無乜興趣, 所以都無入內參觀喇~~


我地架大車終於維修完喇~~
可以坐得舒服d繼續遊埋餘下行程喇~~


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言