網頁

2010年10月19日 星期二

中山一天遊

2010年10月10日

今日我地大大細細十個人參加咗星晨旅遊ga中山【蟲草大閘蟹花雀宴】1天推廣團, $48大小同價+$50小費

《暢遊:四季果園(送木瓜)、裕安人家(包遊船)、西子園、水雲嶺、蒙古村》


邊個話今日係好日, 十全十美真係好難呀~~
晨早起床已經見到個天灰灰地喇~~

7:45am就要係羅湖口岸入境大堂出口集合呀~~
今次未上次去東莞果次咁多人, 可能今日早d啦~~
衰婆Circle兩母子+Bo Bo三條友仔遲大到呀~~
足足遲咗半粒鐘, 比同團班師奶炸晒型呀~~


搭咗差不多兩粒鐘車程就到咗嶺南水鄉
裕安人ga四季果園
今期係木瓜任食, 呢個木瓜確唔錯, 又甜又多汁喎~~


食完木瓜就帶我地去坐船遊
, 因為落雨, 大家都要好小心落船,
船頭阿叔話落雨條河先至咁污濁, 平時會有人係度游水捉魚架~~
船尾阿姐就一路撐一路唱山歌, 有d歌詞聽得唔係幾明, 不
過大概都係話歡迎我地呢度遊覽, 同埋介紹河邊風景,
有團友話係客家山歌喎~~


遊完船河, 就每人送一個木瓜, 大中細任你揀,
不過全部都有報紙包實, 唔準拆開嚟睇架~~
我揀咗個細, 唔想攞咁重呀~~ 返到屋企叫老豆媽子食,
味道無現場果d咁好食, 應該係唔同品種囉~~


跟住就去
蒙古村, 我地以為嚟呢度係睇牛羊, 點知原來係Sell野~~

敖包山~~
城市人約會很方便,但在茫茫草原上,除了草、四散的牛羊馬群及蒙古包外,就只有一個個敖包山。蒙古人以此作草原上防止迷路的地標、男女相會點或祭祀地方,敖包山也是人與神溝通的發訊站,蒙古人許願、祭天都以此為媒,就像他們的時代廣場。


用碎石堆成的敖包山,又稱腦包或鄂博,在蒙語裏就是「堆子」的意思。以白石最少疊成三層的敖包,一般都建在草原上凸起的地方,頂層插上滿滿的柳條,寫着梵文經幡的五彩旗。



落車影得幾張相就要我地入蒙古包聽當地人介紹佢地d產品


先來一個迎賓儀式, 蒙古人表演唱歌, 還送上哈達給我們其中一位


跟住仲請我地飲馬奶, 呢個馬奶鹹鹹地有少少酥味,
盛載的杯子好特別, 外邊是不會辣手的~~


RMB$10有3串燒羊肉, 味道不錯, 只吃了一串真的不夠喉囉~~


每人
買了3樽RMB$100牛初乳片保保骨啦~~


買完野, 又到食飯時間喇~~
東湖漁村


【蟲草大閘蟹花雀宴】
蟲草滋補湯~~
查實係蟲草花豬骨湯, 不過都幾好飲~~
風味客家鹹雞~~
d人成日話上大陸一定要食雞, 因為有雞味喎, 呢一隻又唔覺有雞味喎~~
五彩醬爆東山羊~~
我地以為係牛肉, 超好味~~
香燜滋補水鴨,
鴨有點UN, 味道不錯~~


肉鬆煸翡
~~ 豆超甜, 正~~
椒鹽金秋花雀~~ 都唔知食梗乜~~
豉香陳皮西江魚~~~~
飄香香煎琵琶翅~~ 原來係煎蛋~~
神灣菠蘿包~~ 都唔係菠蘿~~


當紅石岐乳鴒~~
非常入味, 唔係咸果隻, 如果熱辣辣一定更好食~~

金秋原隻大閘蟹~~
Mingle的大閘蟹估唔到細細隻都咁多膏喎~~

碧綠田園疏~~細細個先至食過呢d潺菜
時令水果~~清甜西瓜


康荍超搞笑, 見Mingle食鴿頭, 佢又話要食喎~~


食完飯, 雨繼續落, 越落越大呀~~
跟住去西子園, 呢度係澳雪蘆薈產品銷售中心
呢度d產品一d都唔平, 120g牙膏都要RMB$20
所以銷情麻麻囉~~


RMB$20一碗蘆薈雪耳燉川貝糖水~~
只得兩三粒蘆薈, 仲話係跟香港老x家配方,
冇甜味, A貨即是A貨~~


最後一站水雲嶺~~
等咗幾分鐘車先有位雲南姑娘上車, 佢好鬼搞笑, 佢話自己係雲南人,
所以唔係幾識白話, 都係嚟到呢度, 左鄰右里教識佢客家話,
佢話人就叫一隻隻, 狗就一條條, 雞就一個個, 都唔知係咪整鬼我地,
笑到大家死死吓, 到介紹茶果陣, 佢講嘢真是抵死又風趣, I like it ~


呢位姐姐講到口水乾, 佢都知道叫香港人買茶葉真係好鬼難,
佢就解釋佢地買咗d茶葉扣除開支就係將d錢捐去雲南比d娃娃(小朋友)讀書,
如果買滿RMB$300仲會有證書一張, 可以同雲南娃娃通訊呀~~
茶葉我就唔買喇, 為咗做善事, 所以用RMB$20買咗一盒水蜜桃乾~~



百零蚊玩一日, 淨係食個餐都抵啦~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2010年10月19日 下午5:05

    好嘢, 我冇得去有得睇, 多謝
    [版主回覆10/19/2010 17:20:00]我都周不時去人地個Blog度環遊世界~~

    回覆刪除
  2. 喂~ 段片之後全部出鬼文字呀~ 還是你學懂了"蒙古"字呀~~

    回覆刪除
  3. 撞鬼呀~~ 又無事睇到喎~~~
    [版主回覆10/19/2010 22:50:00]哈哈哈! 你一定係撞鬼呀~~

    回覆刪除
  4. 嘩!$48 + $50小費,好抵玩喎!
    [版主回覆10/19/2010 22:52:00]我覺得好抵呀~~ 不過住九龍果d就話唔係幾抵囉~~ 因為車費貴喎~~

    回覆刪除
  5. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    回覆刪除
  6. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    回覆刪除