網頁

2010年10月9日 星期六

墾丁高雄5天自由行@鵝鑾鼻公園+燈塔

2010年9月15日

~~~鵝鑾鼻公園+燈塔~~~

鵝鑾燈塔為鵝鑾鼻公園的標志,塔身全白,為圓柱形,外觀以炮壘為建築,並以炮台作為塔基,而且在圍牆上設有槍眼,四周更設有壕溝,為全世界唯一的武裝燈塔,為墾丁國家公園的史跡保存區。




在入口處已有地攤, 售賣一些用貝殼製造的產品



在鵝鑾鼻公園看到的大尖山



像明信片嗎?



在這裡, 每個遊客必做的指定動作, 睇吓邊個跳得高~~



當然要有少少拍攝技巧啦~~


這隻狗狗見到蛋撻就如見到主人一樣~~
唔通佢知道蛋撻出發前送走了跟她17年的波少~~


蛋撻與狗狗玩得很日開心呀~~


卡旻e: 蛋散, 你小心d呀~~
蛋撻: 卡旻e, 我一定睇住你嚟踩呀~~


蛋撻: 唔夠力呀~~ 卡旻eeeeee
卡旻e: 唉! 我無眼睇呀~~


蛋撻: One more~~
卡旻e: 我都係睇實穩陣d~~


Mingle: 我又要跳~~
卡旻e: Mingle, 你唔好承機報仇喎~~


卡旻e: 蛋撻到你瞓抵, 我踩死你~~~ 哈哈哈
蛋撻: 卡旻e, 我冇咁易比你踩得死~~ 哈哈哈





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言