網頁

2010年10月4日 星期一

墾丁高雄5天自由行@墾丁大街

2010年9月14日


~~~墾丁大街~~~


墾丁大街幾乎是許多來墾丁的人晚上都會去踩踏一下的夜市,白天是台26線的主要道路,晚上就被攤販和行人盤據,彷彿不夜城一般。


出火完畢, 我地先回民宿休息一會, 再商討到那裡搵食~~
本來計劃到《野宴日式炭火燒肉》吃到飽NT$429+10%
唔知點解大家又覺得唔係太肚餓, 吃這個會蝕本, 最後決定掃街~~


由民宿到墾丁大街5分鐘左右, 十分方便~~


踏入大街見到這狗狗, 他頸上掛了一條很美的頸鍊, 比下午的貝殼鍊更美呀~~



墾丁大街約長一公里, 慢慢走也不過一小時腳程, 除了大大小小的餐廳外, 也有著為數不少的紀念品及海灘用品專賣店, 有點像香港的赤柱正街。入夜後的墾丁大街比白天熱鬧許多, 午間沒開的店子也於黃昏陸續開始營業, 大街旁也多了一些流動小吃攤售賣各款地道美食, 甚麼黑輪、炸大雞排、滷味等等,這些都很少在香港看得見,感覺還蠻新鮮。我地就開始各自搵食喇~~



今晚人流唔算多~~



海鮮檔太貴喇~~



Mingle在這裡用了NT$200織了一條有自己名字的手繩~~
製成品麻麻唷~~



哩檔的QQ蛋奶好鬼正, 我要了一杯QQ蛋檸檬愛玉,
每杯只係NT$40, 超爽~~



遊戲地檔, 睇咗10分鐘都唔見有人攞到獎~~



烤魷魚, 蛋撻要了一份NT$100有3隻,
我地唔幫手食, 佢食完怕怕怕~~~



義大利杯麵, 明明叫咗蕃茄培根, 點知變咗蕃茄海鮮
不過又煮得幾好味喎~~



Mingle & 婷婷就食滷味什錦



哩個抹茶牛奶冰淇淋唔係好掂, 我食咗一半就掉了
但係搵垃圾桶就搵咗10分鐘都搵唔到,
好彩有位檔幫了我一把~~
都唔明成條食街會無垃圾桶囉~~



Mingle話NT$200要試試手繒紋身~~



圖案麻麻啦~~
果晚要等到成點鐘先可以沖涼~~
後悔莫及囉~~



XO在墾丁找到他的朋友仔唷~~



手信店點可以唔入呀~~



高雄-墾丁民宿-後壁湖海鮮餐-半潛艇-貓鼻頭-關山日落-出火-墾丁大街


這一天行程完滿結束, 多謝小呆~~


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言