網頁

2009年2月6日 星期五

年廿八@金鐘潮江春

2009年1月23日星期五


春节QQ表情


在公司過鼠年最後一日喇,例牌食團年午飯!




每年的菜譜都是這樣的,沒有一點新意!




開飯前都係例牌玩吓遊戲先,都係果d啦,揮春Bingo,今次得到獎呀!


黃金桔蒟蒻一盒有十條,都唔夠一圍分!


比我抽到枱獎喎~$50百佳Coupon!




跟住就頒發長期服務獎喇,哈!哈!哈!傻吓!傻吓!傻吓!咁就廿年喇!




當然唔少得抽獎時間啦,今年又有我份呀,不過最衰唔係咁啱駛喇!


蘑菇点点



我地圍枱都唔錯呀,有2/3人都抽到獎,雖然無抽到大獎,但係都好開心呀!


蘑菇点点



佢地抽唔到獎,我就將我果份分咗比佢地,等大家都有禮物帶返屋企嘛!


蘑菇点点



十五年、廿年、廿五年,我地做咗福祿壽!


蘑菇点点



鹿鼎記~小祥子




祝各位牛年快樂!身體健康!萬事如意!心想事成!


蘑菇点点
蘑菇点点


蘑菇点点


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言