網頁

2009年2月11日 星期三

年初一@嘩鬼來拜年

2009年1月26日星期一


蘑菇点点


年初一有乜好做喎?緊係去逗利是啦!


孖寶兄弟第一家到訪,好醒目,入屋即向公公說:


新年快樂!身體健康!



兩兄弟見到有部夾糖機,緊係第一時間爭住玩啦!


柏緯:姨媽我夾到呀!食唔食得呀?


姨媽:假野嚟呀,唔食得呀!(其實係真,不過唔想又食到咳!)


柏緯:細佬,假嫁,唔食得嫁,唔好食呀!


蘑菇点点


跟住就係表妹到喇!


表妹仲有個半月就一歲喇,著住中國服好得意呀!



呢個衰妹好黐媽咪,老豆都唔係成日可以抱到佢,


今日好鬼乖喎,個個有比抱吓,不過就唔可以太耐囉!


蘑菇点点


每年等齊人,我地就會影張全家福留念,但係今年影唔到呀!


表妹第一年過新年,佢爺爺嫲嫲要帶佢返鄉下見吓d親戚,


等唔切表哥同表姐呀!


蘑菇点点


浩倫&芍曈因為要去佢媽咪個婆婆度拜年先,要三點幾先嚟到,


所以我地就去飲茶先!



時間啱啱好,我地飲完茶返到屋企,浩倫一家剛回來,


浩倫:爺爺,心想事成!嫲嫲,身體健康!


芍曈:爺爺,橫財就手!嫲嫲,新年快樂!


肯定係佢阿媽教定佢兩隻點講啦!



五隻嘩鬼都係著中國服,最衰夾唔啱時間影全家福啦!



跟住有乜好做喎,大人打麻雀,小朋友就打機囉!


哈哈!比我贏咗$200,都算發咗新年財啦!


 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言