網頁

2009年2月16日 星期一

赤口@去拜年

2009年1月28日星期三




今日同細妹去兩處拜年,朝早去粉嶺林國媚家,下午就去藍田周英銀家!


佢地其實都係我細妹d朋友嚟,不過同我一樣咁fan,所以就去度拜年囉,


我要比利是佢地兩個女嘛(咁啱兩個都係有兩個女喎)!



去到阿媚度,已見到阿嫻到咗,(阿嫻係阿媚叔仔個老婆,又係阿媚個fan, 佢地fan到要搵兩兄弟做老公,阿嫻都有一個仔!)


佢地兩個老公都好怕醜,一個去咗行山,一個去咗行街,我地都唔係好得人驚啫,最多都係窒吓同笑吓佢兩個啫!


寒暄到十二點左右,我地係時候去藍田喇!


(唔記得咗同阿媚兩個女&阿嫻個仔影相呀,佢地仲話特登著靚靚見我地嘛!)



到樓下搭277X去平田,唔使一個鐘就到達喇,去吉之島買份禮先得!


呢度d購物車又幾得意喎,孖寶兄弟第一時間就霸咗兩架喇!




我都有成年無見過阿May兩個女喇,佢地好鬼忙嫁,最鍾意係跳舞,佢阿媽又要帶去練舞,又要去表演,又要去比賽,所以好難就到時間見佢地!


記得佢地細細個果陣,好鍾意同埋浩倫四圍去,沙士果一年就去得最多地方,因為佢地都要停課嘛!


不經不覺蔣澤盈已經十歲喇蔣繞樺都八歲,看起來真的有一點兒少女feel呀!



以下係佢地2003年果陣d相,睇吓有冇轉變?



 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言