網頁

2009年2月13日 星期五

年初二@去睇戲

2009年1月27日星期二


 



超級零零狗 (35mm菲林粵語版) (I)
97 分鐘
導演: 拜仁荷活, 基斯威廉斯
演員: 張學友 (配音), 王祖藍 (配音)


儆惡懲奸、維持正義的超級零零狗Bolt,大聲一吠令地動山搖、眼中怒火令壞蛋燒焦――這些全都是電視劇中的情節,在鏡頭以外,超級零零狗Bolt便變回一隻平凡小狗。一次意外,Bolt由荷里活片場被送到千里之外的紐約,最弊的是Bolt原來一直以為自己真的擁有超乎常人的力量,決定展開一場驚天動地的正義之旅!為了直擊邪惡核心,他先捉了大壞蛋「碧眼狐佬」的得力助手衰貓Mittens(衰,只是劇情需要),再認識了一隻電視撈飯、經常幻想勇闖龍潭的倉鼠Rhino,展開一次撞板多過食飯、做英雄慘過做壞蛋的爆笑大冒險!



今日約細佬一家去睇戲


我地今日先決定睇乜戲呀!芍曈話要睇『超級零零狗』喎!


十一點零鐘上網Check Check邊間戲院有位先!


新元朗中心百老匯十二點九仲有四排位喎,好快d出發喇!


雖然十五分鐘車程,但係我地未食早餐嘛!


十二點廿五分到達目的地,緊係去買飛先啦,好彩第四排仲有位,


跟住去咗聖安娜每人食個麵包醫住肚先!



套戲我地都覺得幾好睇,尤其是果隻貓貓,配音配得好生鬼,


我地估係劉玉翠配音,所以就去睇番張海報證實吓啦,


點知搵來搵去都無寫貓貓係乜水配音喎?


可爱小黑猫


波仔去救主人果part好感人,搞到我同阿怡都眼濕濕!


小白猫


好肚餓呀,快d去搵野食先得!



 


跟住就去影貼紙相喇!


浩倫&芍曈好鬼鍾意影呀!影到唔願走!


我都唔記得自己幾多年前影過貼紙相囉!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言