網頁

2009年2月25日 星期三

特別新聞報導@紅運當頭

2009年2月2日星期一



時間:晚上11時零三分


地點:大床上


A-ba-ni-bi o-bo-e-bev
a-bo-ni-bev-ma-bo-sa-ba
愛你的只有一個人
愛你的只有一個只有一個我
A-ba-ni-bi o-bo-e-bev
愛你的只有一個我...我...我...我..........


播完這首歌,柏緯興奮地跳上床,叫媽咪開奶奶,準備瞓覺...


媽咪在廚房聽到柏緯大叫,喊了兩聲,趕快跑回房間,


柏緯小手放在額頭上,血在手指隙滲出,


嚇得媽咪大叫:老公快d睇吓你個仔,仲掛住瞓!


做救護員的爸爸見傷勢嚴重,立即飛的往急症室了!



結果縫了3針!


 


兩日後的他,當沒事發生過的!媽咪驚他破相呀!


舊年7月24日,柏晞就夾親手指


http://hk.myblog.yahoo.com/wym1115carman/article?mid=36


今年輪到柏緯砍穿頭,真係大吉利是!


細妹話都唔知係唔係間屋風水有問題,自從搬進到這裡,經常與老公有爭執,兩個仔又整親,唉...都唔知點算好呀,快d中六合彩啦!


大头柑
大头柑
大头柑
大头柑
大头柑
大头柑
大头柑
大头柑
大头柑
大头柑


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言