網頁

2008年10月16日 星期四

北海道賞花美食自駕遊2008@ Day 7 尋找觸摸動物園

2008819日(續)

4st0013tr7


welcome-dogtraining-thedogclub
 


食飽繼續行程,向Northsafari Sapporo觸摸動物園出發,

都唔知係我地問題,定係Toyota問題,Miss GPS又帶錯路?

三條線

又要落車去問人,佢話我地駛過籠,返轉頭再搵啦!


終於見到指示牌,準備駛入去,點知有個阿伯走出嚟,

要我地放低500停車場費先比入,

嘩!仲要我地將架車泊到無雷公咁遠,我地駛返架車去入園位置,

佢就即刻要我地駛返入去,我地話要攞張簡介睇睇先,

同埋去個廁所先考慮入唔入園,

點知得個流動廁所,臭到死!

天啊1


睇完張leaflet就覺得好似音樂農莊咁樣,要1000入場費。

Mingle:我無興趣,你地入啦!

卡旻e:我都唔入喇,好似唔係好值喎!

文迪(扁咀):你兩個唔入呀?

卡旻e:你同你老公入啦,我地係車等你地囉!

文迪:唔好啦,咁不如走啦!

卡旻e:唔緊要喎,山長水遠嚟到,幾經辛苦先搵到,

你又咁鬼鍾意小動物,你地入啦!

文迪(望一望老公):點呀?

強哥:我地倆個入啦!

文迪(即刻開心晒):咁我地兩個入喇!

卡旻e:一個鐘後門口等你地。

文迪出來時笑得好開心,仲話入邊有好多佢地好鍾意嘅貓頭鷹呀!


IMGP6984


都唔明點解要放隻咁大隻狗係正門,想嚇走人咩!


 


IMGP6982
 
IMGP6983


進入動物園第一關就係要入獅子肚喇!


 


dog



今晚住番第一晚果間Sapporo Tokyu Inn

文迪今晚想去【大漁居油屋】食雜錦刺身船,

我與Mingle噚晚先食完,所以唔去食,所以又各自搵食喇!


酒店對面就係狸小路,理所當然就在附近逛街啦。

我們先到某大廈的Bowling場巡視,Shopping完就可以碌碌ling


藥房逛逛,寵物店又逛逛,地下街又逛逛,大多數店鋪8點左右就收舖,

最後去咗收晨早5點嘅【激安堂】逛逛,

原來這裡乜都有,衫褲鞋襪,家品電器,化粧品,超市,應有盡有,

又平又靚,早知淨係行激安堂就OK啦,行到累一累,

Bowling都唔願去碌,明晚仲有機會嘛!


回酒店途中,就入咗間拉麵舖食晚餐,

我地下午果餐其實都未落晒肚,好彩呢間有分大細碗麵!

emotion15


IMGP6985


 


因為行得太攰,Mingle去咗藥房買咗包激辣浴粉,


回到酒店自製了一個激辣浸浴!


107



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言