網頁

2018年4月1日 星期日

復活節郊遊樂

2018年4月1日

長洲老闆娘見我食過兩次元朗花膠麵又話要去試,如果放工去食又好趕,所以我建議復活節假期搵日郊遊為食團!

約埋丹丹、小梨、小玲、多多,一行6人出發喇!

上午先到坪洋睇大白茅,多謝好好義務做導賞員,帶領我們暢遊,雖然大部分已掉落,但亦謀殺不少手機儲存空間。🤣🤣

好好還招待我們到她家休息,奉上冰涼汽水及茶果(雞屎藤),還有自家種豬乸菜(伯友話蒜茸炒好好味,又可以降血壓)!😘😘

又食又拎之後就順路遊坪輋壁畫村,剛啱這裡有《坪輋4月物語》介紹當地的手工藝及農作物。八卦一輪後就繼續行往雲泉仙館,買了一些零食及試食了春卷,隨後搭車到上水再轉車到元朗食花膠麵!

整日行程完滿結束,每位美女都變黑炭頭!🤣🤣






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言