網頁

2014年5月10日 星期六

柏緯9歲生日會

2014年5月9日

話咁快肥仔緯已9歲了
今日提早為佢慶祝
大細妹為佢準備咗大食會
所有食物都係肥仔緯鍾意食的
睇佢點減肥! =))



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係我整架! 雪糕蛋糕嚟呀!

      刪除
    2. 生日cake對卡旻易如反掌,為何不親手為仔仔整呢(不准怪我煩!)

      刪除
    3. 最近有D事, 唔方便整生日cake, 所以無整囉!
      肥仔緯係我大細妹個仔, 唔係我仔仔, 我未嫁人架, 你唔好幫我趕客喎! =))

      刪除
    4. 明白,sorry呀令人誤會,只係貪快打個"親戚"的代名詞(仔仔),不准嬲

      刪除