網頁

2012年6月9日 星期六

Day 3@長榮Hello Kitty航機

2012年4月22日

今次行程其中一個目的就係要試下坐
長榮呢架Hello Kitty彩繪機~~


因為買咗飛狗來回車票,
所以係呢度等車囉~~


聽錯係明月酒店,
但係我地都冇懷疑等錯地方照係呢度等車~~



好彩飛狗接駁車有嚟到,
唔係就要坐的士去機場架喇~~



一個鐘車程就到咗機場喇~~
去到長榮櫃檯開始有d驚,
全部都係Hello Kitty呀~~
可能佢唔係我杯茶啦~~



我地冇咁富貴, 梗係坐經濟艙啦~~


淨係得呢班機先有機會坐架~~
BR857住香港1810起飛喇~~



除咗去香港有得坐彩繪, 仲有幾個地方都有得坐架~~



未入候機室, 未過海關, 先去呢度睇睇先啦~~
自助Check in呀~~






仲有呢度~~



係育嬰室呀~~








設備好齊全呀~~




準備去候機室喇~~






台灣人就有機會集齊啦~~



香港人就係得呢本Passport囉~~
除非係超級Hello Kitty迷,
可估佢地會轉登係台灣轉機囉~~



呢架就係我地坐果架機喇~~



機艙內~~



醒目就要記得問空姐攞紀念品喇~~
我就攞咗枕頭一個~~



啤牌一盒~~



嘔吐袋~~
唔係個個位都有囉~~



飛機餐必定有啦~~
見到人家份兒童餐仲正呀~~




3日行程順利完滿結束~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 請問枕頭唔洗比錢的嗎?到時點問佢地拎嫁?
    [版主回覆10/02/2012 22:19:54]我當時係問佢地拎架, 不過我6月尾去果次, 佢地話派晒喎

    回覆刪除