網頁

2012年6月2日 星期六

Day 1@饒河街觀光夜市

2012年4月20日

係情人橋行完就坐紅26巴士去返淡水捷運站,
車費NT$15, 怪不得係咁叫我地買回程船票啦~~


先由淡水捷運站去台北車站,
每次搭捷運都覺得台灣人德育教育好好,
就算車卡幾多人, 佢地都唔會揀博愛座坐架~~



去到台北車站, 我地就轉台北鐵路~~




搭一個站就到松山站啦,
點解文迪要揀最貴的自強車票呀??



話咁快就到咗松山站,
地面有清晰指示饒河衢觀光夜市方向喇~~



出閘向右行2分鐘就見到牌樓~~



可能落過雨關係, 今晚人流較少,
牌檔亦有好多冇開檔呀~~


第一檔就有我至愛胡椒餅,
見人龍唔係咁長,
梗係要排隊食一個啦~~



呢度比高雄六合夜市的還要大,
好彩同佩玲分一半食~~



跟住又見到係淡水見過的紅肉芭樂,
都係要買個試下,
比白肉的甜, 價錢亦比白肉的貴囉~~




行都街尾見到呢兩隻發青光的貓頭鷹呀~~



呢度除咗食,
兩旁都有各式各樣的小商店架~~



行返轉頭食埋晚餐就返酒店喇~~
我同珮玲就揀咗藥燉羊肉 & 魯肉飯食,
文迪 & 強哥就去咗食牛肉麵~~





羊肉有d UN~~



魯肉飯都唔錯~~



最後飲埋呢個楊桃汁,
起初以為係將楊桃搾成汁,
原來好似我地d鹹柑桔咁架~~




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 乜楊桃汁好似鹹柑桔嘅?
    [版主回覆06/09/2012 20:08:24]好好飲架~~

    回覆刪除