網頁

2012年6月2日 星期六

Day 2@竹子湖

2012年4月21日

呢間旅館好細間,
所以係無餐廳架,
但係可以提供麥麥送服務喎,
我地套票包埋早餐,
冇理由唔食嘛~~



食飽早餐就出發到陽明山觀賞竹子湖海芋季喇~~



先到台北車站M1出口搵賞花專車126~~


可能已經季尾喇, 所以人龍唔係太長~~


專車去到陽明山花鐘位置再轉131公車先到竹子湖架~~


終於到咗竹子湖喇,
呢度全部都係種海芋架,
即係我地香港人叫的聖安娜花 (馬蹄蘭)~~



除咗太陽花, 馬蹄蘭係我第二最愛,
嚟到見到呢個花海,
心情萬分興奮呀~~


10元/支好鬼平呀~~
可惜聽日就要返香港,
唔係就採幾支放旅館插下啦~~



未見過其他顏色喎,
一問之下,
原來係染色, 我唔 Like 囉~~


原來花都會有殘障架~~


呢件衫琴日係淡水老街買架,
估唔到台北咁鬼熱,
搞到我帶錯衫,
好彩搵到啱Size衫呀,
唔係就會焗到出熱費啦~~


睇完花海, 又係食飯時候喇~~
嚟到呢度, 梗係要試下農家菜啦~~




呢度好出名地瓜湯架, 仲可以任加添呀~~
我地4個傻瓜以為係鹹湯,
原來係蕃薯糖水呀~~





先嚟土雞半隻,
半隻都咁大隻架, 好香好鬼正~~



強哥話要試下台灣可樂有乜唔同喎~~





丁香山蘇,
見個名幾得意就叫個試下,
好爽好甜~~



蒸鱸魚,
以為蒸過龍, 原來剛剛好,
又幾滑喎, 不過對於我呢d唔識食魚人嚟講,
太多骨喇~~



食飽飽, 繼續四園參觀下花圃~~



Angry Birds 你真係好出名呀~~



用禾旱草扎成各種動物好靚呀~~


加了眼睛和咀巴的仙人掌, 好Cute呀~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言