網頁

2012年6月3日 星期日

Day 2@ 2012 Time for Taiwan Concert

2012年4月21日

旅館休息一陣就搭的士去台北國際會議廳,
就係台北101隔離呀~~




唔好誤會佢地係我偶像呀,
因為套票包埋演唱會入場劵,
所以先嚟睇吓台灣演唱會同香港演唱會有乜唔同囉~~




表演者有3個團隊: 郭采潔, 飛輪海, 蘇打綠~~
我淨係知道飛輛海係邊位囉~~




我地安排個位置都好前架, 第14行呀~~



入到場,

工作人員話我地有兩個位用咗放攝影機,

所以安排2個坐第12行喎,

咁我同珮玲就坐咗前面喇~~


主持人, 唔記得佢叫乜名,
佢係負責介紹歌手出場,
同埋介紹台灣有幾好玩~~



呢位就係郭采潔, 新人嚟呀~~
佢話e+播緊台灣青春劇佢係主角
,
叫我地多d捧場喎~~



飛輪海出場喇~~
點解同我幾年前識果幾個唔同樣咁架,
紅咗真係會靚仔d架~~



佢地就係蘇打綠~~
呢隊Band真係唔錯喎,
不過個主音我就唔係幾喜歡,
覺得佢好乸呀~~



珮玲有幸摸到飛輪海其中一成員汪東城隻手呀~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言