網頁

2011年6月2日 星期四

釜山首爾賞櫻豪食5天自由行 - Day 4 南大門

三點幾喇~~ 嚟到南大門, 第一時間要搵野食呀~~



行到其中一條巷, 呢度成條巷都係食肆嚟呀~~



左睇右睇, 點解好似都係食差不多食品架~~



最後揀咗幫襯呢位阿朱媽~~


大概聽到佢問食麵或烏冬, 佢地3個要食麵, 我就要食烏冬~~


原來烏冬係新鮮整架~~



呢度d配料係任食架~~



阿朱媽將淥好d麵過冷河浸冰水, 跟住就加咗好多配料醬汁, 撈撈撈, 搞掂~~



加埋隻蛋, 就完成咗麵喇~~


呢碗麵, 原來就係我地第一日係KTX車站食果個一樣囉~~ 呢度好食好多~~



跟住都我個烏冬出場喇~~ 熱辣辣香噴噴呀~~


原來係冷熱都有得食架, 只不過係分主食副食, 主食果碗就大碗d, 副食就細碗d, 我就食完熱再食凍, 佢地3個就相反囉~~



就係呢位仁兄, 叫我地幫襯呢一間, 我地見佢食得好滋味, 應該唔錯嘛, 後來先知佢係老闆嚟呀~~


跟住Mingle話要同太子爺影相, 阿朱媽笑到見牙唔見眼呀~~



食飽飽就行街街, 呢度查實都無乜野啱我地行,  都係買d民俗工藝品、土產品咁上下啦~~ 有d似香港女人街囉~~



下一站: 南山N首爾塔


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言