網頁

2011年6月22日 星期三

釜山首爾賞櫻豪食5天自由行 - 戰利品

去旅行少不免都要買d手信啦~~


Resena個女知我去韓國, 就叫我記得幫佢買 SS501產品~~
唉! 我都唔知邊個打邊個, 為咗唔令細路女失望, 去到明洞見到有專買韓星Poster店舖, 拿拿淋問有冇啦~~ 好彩比我買呀~~ 佢收到之後超級開心呀~~



係明洞見到有XO袜第一時間買啦~~ 雖然唔會著, 要嚟睇都好呀~~
粉紅色手袋一見到就好鐘意喇~~
4盒Skin Food眼部精華, 兩盒幫人買, 兩盒送比兩個妹啦~~
TheFaceShop面膜咁鬼平唔買唔得啦~~
Laneige Water sleeping pack_EX不嬲都用開, 雖然唔係平, 心理上韓國係正貨嘛~~
GEM MIRACLE Black Pearl O2 Bubble Mask, 比個姐姐sale到好好咁, 幾十文買嚟試吓囉~~


韓國袜都幾出名, 買比姨甥就最啱啦~~


魷魚絲, 人買我又買囉~~


呢d全部都係贈品, 係明洞, 只要你肯入店舖睇睇野, 佢地都會送比你架~~


櫻花餅, 淨係4月份中原路軍港祭先有得買架~~


最唔想買, 但又買咗~~ 唉! 好似鼓勵佢繼續食咁~~


原來係超市買手信仲平d呀~~
最特別係綠色的牙籤, 聽聞會自然分解架~~


係明洞搵咗成晚, 傳說中超正護手護腳霜, 1000won一支, 做手信一流呀~~


最後衝刺, Laneige 咁好用, 都係買多少少存貨先~~
Skin Food 蜂蜜泡泡洗面, 人家話好用, 又買嚟試吓囉~~


又係贈品~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言: