網頁

2011年6月3日 星期五

釜山首爾賞櫻豪食5天自由行 - Day 4 南山N首爾塔

行完南大門, 睇過地圖, N首爾塔就係附近, 所以我地決定唔搭車, 行路過去~~


行都咁上下在遠遠見到首爾塔喇~~ 目標在望呀~~



越行越唔對路, 點解搵唔到目標方向架~~



好彩有位好心阿朱媽帶路, 終於由小徑出番大路,


首爾地標南山N首爾塔就係對面呀~~



行落隧道就可以過到對面, 再向山方向行~~



好快就到咗搭玻璃升降機上纜車站喇~~



搭纜車需要 7,500 WON 來回~~



幾分鐘就到達山頂喇~~



我覺得日頭的首爾塔無晚間的首爾塔漂亮呀~~



係首爾塔廣場仲有泰迪熊博物館呀~~


展望台套票 (泰迪熊博物館 + N首爾塔展望台) 需要 12,000 WON, 領隊話咁貴唔值得睇喎~~  



呢度仲有好多好多鎖, 估計都係用嚟呃情侶的把戲啦~~



根本唔使上展望台都可以觀看到首爾全景~~ 如果可以留到夜晚, 呢度個夜景應該都唔錯呀~~



又係夠鐘搵食時間, 因為落番山就係明洞, 擺明就係比時間我地再次 Shopping 啦~~ 領隊話比多兩個鐘 Shopping 時間, 跟住就去食晚飯~~



我同領隊經過呢間食肆好吸引, 咁啱又見到有香港人幫襯, 決定就食呢間啦~~



呢度只有幾款食品選擇~~



我地揀咗海鮮燉雞, 有少少辣, 底部的粉絲吸滿美味汁, 十分之正呀~~



韓國無理由唔食人蔘雞呀~~



食飽飽就返酒店喇~~


看看酒店附近的夜景都唔錯喎~~



 


第四天行程完畢


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言