網頁

2010年9月8日 星期三

復活節喪行一天遊@香港公園

2010年4月5日


喪行一天遊第一站香港公園


N年前嚟過, 記得浩倫當年兩歲左右,


今年已經11歲喇~~ 重遊此地, 佢都話認得呢度喎~~



柏晞: 好多花花呀~~



浩倫: 爸爸我要同你拗手瓜



好大條錦鯉呀~~



柏晞: 哥哥你係度裝乜野呀?


柏緯: 我睇下d烏龜會唔會走上嚟囉~~



浩倫: 爸爸, 我細個就係呢度同你&媽咪影相呀~~


芍曈: 爸爸, 媽咪, 哥哥, 我又要係度影呀~~



柏緯: 我想飲水呀~~


浩倫: 表弟唔好飲呢d水啦, 都唔知乾唔乾淨~~



柏晞: 我要耍功夫~~



康荍: 好攰呀~~ 我要去果邊呀~~ 媽咪唔該推我過去啦~~



浩倫: 你地睇下樹上邊, 有雀仔&松鼠呀~~



下一站香港山頂


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言