網頁

2009年3月26日 星期四

SaSa榮休晚宴@喜萬年

2009年3月6日星期五


我地至愛嘅SaSa要退休喇!


每逢有SaSa出現,必定帶比我地無限歡樂,


以後的Lunch Time好難再聽到哈哈大笑的SaSa!


图片14
SaSa好掛住你呀!
图片59


整果d:馬豆糕、紅豆糕、炒粉麵、肥牛、鹵水雞翼、鹵水鴨舌...


图片107



為咗令SaSa有難忘的一天,我地好姊妹們緊係要陪佢打場麻雀啦!


文迪、丹丹、芳芳&Me都請咗半日假,因為喜萬年三點鐘先有枱比我們,


所以我地約埋Coey妹妹先到富臨飲茶,


咁啱SaSa部門同事又係去果度Farewell佢喎,真係Very Good!


食飽飽

图片12


Coey妹妹繼續返公司工作,芳芳要去By hand,


丹丹話要陪佢去,咁我同文迪就陪SaSa去電腦城買手指,


佢要將公司部腦屬於自己果d野做Backup喎!其實咪得dMP3!



SaSa真係勁,比佢食咗舖萬子清一色對對糊,果然寶刀未老!


突然電話響,唉!有無搞錯呀,老細打比我呀!唔慌好介紹啦!


佢有野搞唔掂,要我返公司幫手呀!真掃興!


图片8


最衰喜萬年就係公司隔離,唔係佢都唔會打電話比我,要我返公司!


搞咗成粒鐘,都係搞唔掂,我都話咗我唔識啦,係都要我返去睇睇,


阻住我發達!Coey妹妹都放工喇,一齊過去Happy過!


其他同事都66續續到場,打牌的繼續打牌,唱K的繼續唱K,


直至九成半人到齊,就開餐喇!開餐前當然有致送紀念品環節,


由樂樂&城城製作出嚟嘅鮮菜花一束,鮮菜花一出,


明明SaSa係主角都要行埋一邊呀!



成日都聽人講喜萬年燒乳豬一流,真係明不虛傳喎!


仲有天婦羅魚亦都唔錯,粉絲蝦好鬼香!



最後來張大合照吧!



曲中人散,芳芳SaSa打麻雀未夠皮,再約樂樂Di仔繼續到芳家開戰!


我同文迪無份玩,阿姐又有點手痕,所以約埋美珍再戰兩圈台灣牌!


但係我地又唔係好識喎,好彩有丹丹指導呀!


(成班都係難賭鬼)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 強烈地掛住阿sa出品既紅豆糕~~!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆04/03/2009 18:02:00]如果你話要食, 佢都會整比你食嫁!

    回覆刪除