網頁

2009年3月24日 星期二

燒雞翼!我鍾意食!

2009年2月27日星期五


bbq.jpg BBQ image by donnalizzy


好耐無去BBQ喇!講咗幾個月先至約到人去燒野食,開心死啦!


燒烤地點唔係郊野公園,而係芳芳家天台,方便嘛!


去得芳芳家,緊係唔少得打麻雀啦!


SaSa、文迪、Coey妹妹&嘩估都請咗半日假,因為芳芳話帶我地去珍寶海鮮坊飲茶,我咁大個女都係第二次去呀!


先去到鴨利洲Join埋芳芳同佢個大仔阿龍,就坐BuBu仔到珍寶海鮮坊喇!


今日唔知做乜鬼,係樓下等咗成半粒鐘先有車,急死人咩!



芳芳介紹我地食最正墨西哥义燒包,果然一流!


仲有Coey妹妹至愛鳳爪排骨飯啦!



食飽飽就坐返船返芳芳家喇,好奇怪,點解唔係坐BuBu仔,坐大船喎!


原來芳芳話同我地遊吓船河先喎,隻大船係免費接駁香港仔至珍寶海鮮坊專船,去到香港仔果邊就可以轉乘BuBu仔過番去罵利洲,每位個八。



過番鴨利洲,芳芳話要買今晚燒烤嘅海鮮,我至鬼真就係行濕泣泣街市,所以就跟阿龍上樓先,SaSa聽到就即刻話要上去打麻雀先,就係咁,我、SaSa、文迪&嘩估就跟咗阿龍上樓先,留底Coey妹妹陪芳芳去買野喇!


上到樓,芳芳老公歌皇睇緊戲,佢話一陣有野做要出街,仲話今晚返嚟同我地唱K,試吓佢部靚靚卡啦OK喎!


都未打完一圈,芳芳&Coey妹妹就返到嚟喇,芳芳搞掂d鱔就落場打麻雀,


文迪這個副手為有讓位啦,轉行同阿龍打機


Coey妹妹對打機無乜興趣,只係想唱K,咁就要等歌皇返嚟先得喇!


打咗八圈,贏咗百零蚊!



開始BBQ,燒雞翼!我鍾意食!



芳芳今次好似咸咗d喎!係唔係有心事呀?



 


Coey妹妹無聊影夜景,點知芳芳話自己都唔知原來屋企望出去係咁靚,我地緊係笑佢啦,淨係識望住果144隻,點會留意其他事呀!



十點半喇,正準備回家,Coey妹妹終於等到歌皇返家喇,由於歌皇大部份都係老歌,Coey妹妹好難先搵到一首飲歌--F4--流星花園主題曲!


歌皇亦唔執輸,唱咗首黃品源--你怎麼捨得我難過


一係唔唱,比歌皇唱就唱唔停,好可惜太夜喇,我係灰姑娘嘛!下次早d,陪你唱個夠!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 讚成~ 下次一於早D~~
    [版主回覆03/25/2009 14:18:00]全日活動!

    回覆刪除
  2. 個夜景真係唔錯~!!!!就嚟夏天la~幾時再去燒呢﹖
    [版主回覆03/26/2009 09:39:00]就嚟考試喇,仲掛住食!

    回覆刪除