網頁

2009年3月13日 星期五

二月份生日會@自家煮

2009年2月7日星期六



今日為柏晞慶祝兩歲生日,10號先係佢正日,邀請咗表哥表姐表妹朋友仔一齊嚟飲飲食食玩玩,好開心呀!


齊齊唱生日歌!



柏晞:明明係我生日,點解拆禮物唔係我專利呀?哥哥&表姐做乜幫我拆呀?






玩到四點左右,芍曈&柏緯話想去睇崖上的波兒,打個電話去粉嶺戲院睇睇有冇得做啦,點知仲有喎,仲要開4點10分,拿拿淋著鞋,本來5分鐘路程,我、芍曈&柏緯用咗3分鐘就到達目的地喇!時間啱啱好等開場!


雖然唔係好多人嚟睇戲(三四十人啦),但係都好熱鬧,可能係大部份都係小朋友啦,整場戲都會聽到小朋友問大人問題,我帶果兩個亦不例外,波兒點算呀?宗介見唔到波兒呀?點解波兒變咗隻雞?點解波兒係金魚?....一路睇就一路問,好多大人都叫自己d小朋友細聲d啦,但係小朋友又點會理會,睇得好緊張又照樣繼續問!



崖上的波兒
101 分鐘
導演: 宮崎駿


故事發生於一個仍然憧憬有魔法及奇蹟發生的世界,場景是位於海邊的小鎮及懸崖上的小屋。小魚波兒一次偶然機會下遇上男孩宗介,成為好友。為了要跟好友一起生活,波兒不惜冒險,離開熟悉的海洋,希望成為人類。而宗介,亦一諾千金,為好友保守著一個承諾。




這兩張相都係網上搵到,唔係我自己影呀!


在北區,淨係得番呢一間粉嶺戲院,這間戲院歷史久遠呀!我諗我都有廿幾年無係呢度睇戲喇,自從迷你戲院的出現,這樣大的戲院真的不知還有多少?


她亦要隨著時代轉變,雖然外貌沒有改變,門口位置改了,由一間大戲院變為兩間小戲院了,但又不至於迷你果種喎!每間我估計都有二三百個座位!戲票依然係由人手用紅筆寫上你選購的坐位編號(哎呀,唔記得影張戲票呀!)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言