網頁

2008年12月29日 星期一

十二月份生日會@台灣麻雀+新世紀潮館

2008年12月18日星期四


一年一度台灣麻雀實習班!


每年苑晴生日, 海銅、美珍 & 我多數會約埋打馬吊,


以前係打廣東牌, 近幾年因為苑晴已轉打台灣牌,


所以教我地打埋一份, 嘩! 真係好多規矩呀!


乜野兄弟呀, 姊妹呀, 十六不搭呀, 三相逢呀,


簡簡糊呀, 嚦咕嚦咕呀, 一般高呀.......


好多好多好多, 唔記得咁多,


我地三個唔理咁多, 有糊就叫, 食出先慢慢計,


無啦啦都會變咗三十番, 又幾盞鬼喎!


就係咁樣, 通常都係師傅苑晴一家輸三家喇!


好彩我地唔係打得大, 唔係就輸死佢喇!



打到六點零鐘, 就出發到旺角新世紀潮館食晚飯,


好彩有米雪攞定位等我地, 唔係就大獲喇,


我地去到幾鬼多人係門口等位呀!



好耐都無食潮州野喇, 以前公司團年飯都會去潮江春,


自從重組之後就無得食, 諗起都好回味!


荔芋香酥鴨好鬼正, 食過番尋味!


當然唔少得鹵水拼盤啦!


鵝片, 鹵蛋, 墨魚, 香腸等,鹵水味重d仲好d!


糖醋雙面黃, 兩面也香脆, 加糖加醋好鬼盞!


蠔仔粥足料夠鮮味!


梅醬炸排骨, 無我老豆整得咁好味!


芥菜排骨湯, 佢地飲得好滋味, 我就覺得苦苦地!


加埋甜品桂花糕 & 楊枝甘露, 完滿的一餐!


埋單前, 例行公事去廁所, 又發現咗一d野,


原來呢度係開放式廚房, 好有大排檔Feel呀!



又會咁鬼啱, 我地差不多食完果陣, 隔離枱埋單先過我地, 跟住坐低班人有兩個係公司舊同事, 佢地就係阿Kim & 忠哥, 阿Kim過嚟同我地寒暄兩句, 話佢又轉工, 類似自己搞果種, 我都無乜留意佢講乜, 因為私唔係好like佢!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 仲以為你發現到開放式廁所添~~
    [版主回覆12/30/2008 09:23:00]北上你都見唔少啦!

    回覆刪除