網頁

2008年12月30日 星期二

遲來的做冬@龍皇

2008年12月23日星期二


老細今日請食冬, 點解會過咗冬先去食?


話說上個月, 老細叫我幫佢問個舊同事攞月曆,


點解咁多月曆唔揀, 係要搵個舊同事?


老細話鍾意"中國銀行"出果款喎, 貪佢夠空位寫野喎!

舊同事個老豆以前又係果度做, 應該會有貨!


咁我就send個醫貓比個舊同事問佢有冇囉,


舊同事話有, 仲問我地幾時做冬, 可以食飯果日攞比我老細!


佢咁樣講, 我都唔知點同我老細講好, 我又唔知老細今年會唔會請喎!



諗咗一日, 將個醫貓forword比老細, 等佢自己決定點做啦!


佢就話下個月先決定邊日, 到時再call個舊同事啦!



12月17日收到個舊同事醫貓, 問幾時做冬,  順道攞個月曆比我老細!


老細無提過幾時做冬, 我緊係將個醫貓forword比老細啦!


老細話都唔記得就嚟冬至, 跟住就話訂位食飯喇!


佢問我食乜好喎, 我淨係話好難訂位, 因為又冬至又聖誕, 好多食肆都full晒!


跟住就問曾生食乜好, 曾生提議去隔離"龍皇"啦, 又咁好彩比佢訂到位喎!


老細就叫我約埋祥少& NatNat, 就係咁樣去咗龍皇做冬喇!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言