網頁

2008年12月4日 星期四

北上尋歡...樂@覓食 (金光華廣場)

2008年11月28日星期五
4st0013tr7

 

Ken成日都話深圳依家好多正野食,搞到我地心郁郁!

有興趣姊妹們終於夾到日子出發,一齊北上尋歡......樂!

強哥驚住佢老婆玩得太開心唔知時候返屋企,一於跟到實,唔好比卡旻e帶壞!

拍手鼓勵
拍手鼓勵1
拍手鼓勵
拍手鼓勵1
拍手鼓勵
拍手鼓勵1

芳芳&SASA上午要返工,約咗兩點三係上水鐵路站等,文迪&強哥都好準時,

例遲果個緊係丹丹啦,我地都預咗喇!

可能係星期五關係,話咁快就過咗關喇,我地先去唱人仔(HK$1:RMB0.871),

然後就坐深圳地鐵到國貿站A出口 - "金光華廣場"歎下午茶!


地鐵的單程票像一個籌碼,入閘時將籌碼"嘟"一吓就可以入閘,

出閘時就要將籌碼投入收票機內喇!


車箱好新好乾淨,仲有LCD賣廣告呀!



金光華廣場內大多數為高檔貨,絕對唔係羅湖商業城果種Style!


原先係去陶源的,點知佢無下午茶,真搞野!


為有過隔離"咸享酒店",仲話兩點後點心有六折!


"飄香榴槤酥"係佢地三個先頂得順!


蒜泥白肉最恐怖,98%都係肥肉,睇唔出丹丹又鍾意食喎!

香芋絲春卷香脆,千絲蘿蔔酥一般啦!

豉油皇齋腸要番叮囉!


黑芝麻卷真搞笑,大中細都有齊!

雪白棉花盞,夠盞鬼,甜甜的無餡燒包!

日式千層糕,甜甜甜!


金牌流沙包,唔係幾流沙,但好香咸蛋黃味!

豉汁蒸鳳爪,不過不失!

排骨陳村粉,唔夠味,排骨好似食淨咁!


咸享鮮蝦餃,皮薄餡靚!

香煎墨魚餅,香嘖嘖!

生滾滑雞粥,滑滑滑!

 

埋單比人屈呀!不嬲我都唔係好check單,淨係數啱碟數就比錢!

就係咁樣出事喇,出門口果陣,比個男侍應叫住話我地未比錢,

我拿拿淋比張單佢睇,比咗142人仔,睇睇先發覺張單唔係我地張枱,

(睇張單都覺有d奇,計我地4位茶錢,明明6個人嘛!

但收咗兩支青島啤,見銀碼差不多,所以無理到囉!)

櫃面果兩位小姐先至知搞錯咗,原來攞咗隔離枱張單比我地埋,

我地張單只係133人仔,仲要找番9蚊人仔呀!

 
 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 嘩, 你真係好有心機整相ar
    [版主回覆12/10/2008 10:03:00]多謝你欣賞! 無辦法啦, 因為太多相, 如果逐張放上去就好鬼死長, 所以就整整佢囉!

    回覆刪除