網頁

2017年8月19日 星期六

與Tim仔有個約會@彩虹甜品屋

2017年8月18日

Suki與老公及囝囝今日到澳門玩,返到嚟上水仲約我去食甜品,見佢地上星期由英國到港已經馬不停蹄晚晚都有飯局,又去馬來西亞玩幾日,見到佢地都覺攰啦!🤔

我都唔敢約佢地,點知失驚無神要約我,話要比手信我囉!攪到我又食又拎邊好意思呀!🤗

佢今次最衰係無通知過我佢會回港,只見她在fb上post她們在機場搭飛機回港的帖文,以住都會準備一些甜品給她們,今次搞到我無時間囉!

#下次英國回港早d通知我啦!😎 
#呢家人好鬼錫我!😗
#無見Tim仔3年,現在高我兩個頭喇!今年13歲,可能仲有得高喎!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言