網頁

2017年8月5日 星期六

暑假2天遊@從化【望谷溫泉國際公寓酒店】

2017年8月5日

放暑假,平平地,三姊妹,帶孖寶,遊大陸!

8:00在福田口岸集合,今次個個都好準時,再去深圳灣接埋其餘團友就出發去食午餐,11:00就食午餐,【健康養生蔬食自助餐】,¥18任食,無諗過跟團會係食呢d!伏咗!

跟住過對面商場行超市,買定今晚宵晚杯麵及零食!

從化【望谷溫泉國際公寓酒店】酒店房間,沖涼房與廁所太open! 2015翻新,晚餐是中式自助餐,估唔到無雞食囉!又中伏!

酒店游水浸溫泉,呢度唔係硫磺泉,係【珍稀蘇打泉】,又話從化溫泉好出名,得幾個池仔,又伏咗!好彩泳池夠大,唔使人逼人!

第二天【鱘龍魚海鮮宴】係呢個團,呢餐最有睇頭的一餐!

因為有團友投訴酒店的房間冷氣、膳食都唔掂,匯景為表歉意,請大家在午餐時食龍眼飲汽水,給團友消消氣!

【從化四季農場】今期食石榴及火龍果!






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 去兩日D人都投訴架,玩下唔使咁認真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁鬼熱,房間唔夠冷氣又真係好慘架!
      酒店餐廳又安排得唔好,團隊已經分批食飯,唔夠人手就唔好收咁多團啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個團唔算,我試過參加更平的團都有好野食,靚酒店架!

      刪除