網頁

2016年9月16日 星期五

為食在元朗

2016年9月16日

今日媽子無節目,叫她幫手湊兩隻馬騮,我就同大細妹去元朗搵食!

落車第一站就見到元朗至出名的冬菇燒賣
$10有5粒又幾抵食喎!

妙舒元朗燒賣皇后


見隔離串燒咁多人排隊,梗唔唔執輸買兩串試下啦!
豬頸肉OK,牛柳有D UN囉!($13/串)

串皇


跟住再隔離又係咁多人排隊,又走去八下啦!
原來係買花生糖及懷舊糕點
見到有柚皮($24)就買比媽子食,花生($20)又好似好正,大細妹又想試齋雞($18)

其奧花生糖


行下又見到呢間即製蛋卷,聞到香噴噴,買比柏晞先得! ($65)

真香蛋卷



終於搵到細佬介紹食海南雞飯間舖喇!
不過我地叫咗豬雜湯油飯,豬雜好正呀!
胡椒湯加埋油飯食唔停囉! ($38+飲品$4)

深記海南粉


Shopping完畢就去搵姪女推介的韓式冰
藍紅寶石鮮雜莓雪奶 (原價$68,元朗分店有8折,$55),圖片是有紅莓及藍莓
但來到是藍莓加藍莓醬,不過都無失望!

雪奶甜品專門店



完美的一天呀! :)) :))

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 呢間串燒和燒賣我同雀后都食過,OK啦。 我下次想買呢間的蛋卷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋卷我鍾意精記多D!
      下次約埋雀后帶我去食豬扒飯!

      刪除