網頁

2016年9月4日 星期日

為食在葵荃

2016年9月4日

今日陪歡仔去買飲衫,我梗係順便去搵食啦!好飽好滿足呀! =)) =))

首先去葵涌廣場食我至愛麻醬擔擔麵啦!
(輕鬆一下)



行到咁上下到4樓買杯$8果汁解渴
西瓜蘆薈汁+木瓜涼粉



行得累累地,歡仔話要去麥記食魚柳包+大汽水+半件菠蘿批,我就要細汽水+半件菠蘿批
但歡仔太肚餓,我未準備好影相就比佢食咗成個包
食飽夠力行就去荃灣再搵食,但我實在有點飽,所以叫了一碗麵+春卷兩份食
(正宗山西刀削面皇)



我要留肚食芝麻糊豆腐花,見+$2又有缽仔糕,梗係唔蝕抵啦!
點知食唔落,留咗比老豆KO!:)) :))
(元朗亞玉豆腐花 - 荃灣第一分店)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言