網頁

2016年6月16日 星期四

今晚食乜餸

2016年6月16日

今日同老豆去覆診,預約時間係9:00,所以先同老豆去翠華食個旱餐先,跟住就搭綠VAN到那打素醫院啦!點知等咗半小時都無車,過咗預約時間無得睇就大劑啦!好彩9:15分去到都攞到籌,仲可以10:30就搞掂,比我預期快好多呀!

覆完診同老豆返屋企,我就去諗今晚食乜餸!

去肉檔買排骨,問我要點整,我話用麵豉,隔離位C9問我有冇鹹柑桔,放一粒去蒸會好好味喎!用酸梅就聽得多,原來用鹹柑桔更正呀!

去到菜檔,阿姐介紹我食蕃薯苗,好有益喎!

去魚檔買鯇魚尾,隔離位C9知我去嚟煲湯,叫我買魚仔煲會更好味,我知呀,但我想有魚肉食嘛!

鹹柑桔麵豉蒸排骨、蕃茄薯仔鯇魚尾湯、蒜子炒蕃薯苗、腐竹白果薏米蛋花糖水



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 則留言: