網頁

2016年6月15日 星期三

獨眼龍爸爸

2016年6月15日

3年前帶老豆到私家做了左眼白內障手術,醫生說右眼可以遲一點做,提議我們去排政府,就是這樣等了3年,終於等到做埋隻右眼喇!

上星期去覆診,醫生安排今天早上7:30到大埔雅麗氏何妙齡那打素醫院進行手術!

7:30登記,8:15安排入住日間醫院等候,護士姐姐好好人,細心講解後,叫我先去食個早餐,等她們來電通知手術完成才來接回老豆,預計11:00-13:00內完成!

我先到附近昌運中心麥當勞歎個早餐,我估計這裡不會比人趕走嘛! :D

約10:30已經收到護士姐姐來電可以接出院,拿拿林坐車回去接老豆,老豆話約9:30做手術喎!

11:15攞藥後就先帶老豆回家,然後我去食個午餐,跟住剪埋頭髮,買埋今晚晚餐的材料就返屋企喇!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 則留言: