網頁

2016年4月3日 星期日

與細細妹行街街

2016年4月3日

今日細細妹唔使湊女,叫我陪佢行街街!

先在上水佳運茶餐廳食果早午餐先!$29有咁豐富係唔係好抵食呢!





食飽飽就出發到深水埗,行咗兩條街就見到呢間聞名深水埗的合益泰腸粉,見到咁多人排隊梗係唔執輸去試食啦!不外如事囉!我係覺得唔好食囉!服務又差,唔想做就咪鬼做囉!
我問其中一位嬸嬸可唔可以幫我落單,佢話唔鍾意可以出去排外賣,如果我排外賣就唔會堂食啦!係唔係火都嚟?!



再行多一陣,發覺無乜野啱買,細細妹就話去行花園街,行咗一個圈,又話要去食油渣米,都唔明佢,每次經過花園街都要嚟呢度食油渣米+凍檸茶!其實都唔係唔咁好食啫,所以我叫咗粢飯+豆漿!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: