網頁

2014年12月14日 星期日

阿茂教整包@手搓蒜蓉包+黑松露包(湯種法)

2014年12月14日

本來今日係約咗Mingle & 蛋撻北上消費
點知佢地話要按摩4小時喎!
我即打退堂鼓啦!
按摩我唔Like嘛!
即打電話比細e問佢有冇街去
冇就去教佢整包包囉!

因為細e係都要學整包
邊搓邊話要考慮買麵包機幫手喎!
哈哈!





上面是我搓的,下面是細e搓的。


湯種材料:
高筋粉 25克
水 125 毫升

湯種做法:
  1. 把高筋粉放入水,拌勻後,用中慢火煮。須邊煮邊攪動,切勿黏底,直至成糊狀。離火待涼。
  2. 用保鮮膜緊貼著湯種蓋好,放涼後,即可使用。餘下的可放入雪柜(fridge)中,可存放 3至5天,只要不變灰色就可以。

麵包材料:
高筋粉 250克
低筋粉 100克
糖 55 克
鹽 6 克
水 125毫升
全蛋液 56 克
湯種 95 克
快速酵母(Instant Yeast) 6克
牛油(奶油,置室溫放軟)30克

麵包面材料:
蒜蓉牛油醬
牛油 適量+蒜蓉 適量+香草 適量+雞粉 適量拌勻

黑松露醬 適量

做法:
  1. 將所有材料搓至起薄膜滾圓,進行第一次發酵,約60分鐘。
  2. 用手按壓麵團,擠出空氣。切割成8等份,滾圓。用保鮮膜蓋著,靜置 15分鐘。
  3. 用木棍把每個小麵團從中央向外滾成橢圓形。由上捲下,緊壓收口向下,排放在焗盤上,用保鮮膜蓋好,進行第二次發酵。麵團發大至兩倍大小。約45分鐘
  4. 表面塗上蛋液,在中央割一直線,唧入蒜蓉牛油醬/黑松露醬。
  5. 放入已預熱至 180C / 356F 焗爐中,焗約 15分鐘。取出放在鐵架上放涼。


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: