網頁

2013年11月7日 星期四

Hea 遊曼谷@Ban Khun Mae Thai Cuisine

2013年10月16日


去到泰國無理由唔食番餐正宗泰國菜喎!領隊打開旅遊書,搵咗間近BTS的泰國餐館Ban Khun Mae Thai Cuisine,就在Siam Square 中心,交通方便,地方大而且舒服,上菜很快, 又有樂師伴奏,食品方面不過不失啦!


















食飽飽諗住行夜市,天公唔想我地行呀,又落雨呀!
見到有芒果糯米飯,70匹咁鬼抵食,第一時間要買返酒店做宵夜啦!
5日食咗3次芒果糯米飯,呢度係最好食又平!
見到燒粟米又話買嚟食
點知就陪足5日都冇食到囉!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 本來想去果間係對面就要排隊囉! 呢間唔使排架, 有兩層, 好多位呀!

      刪除
  2. 卡旻e, 早上好!這陣子小高實在忙得很,沒空來訪,你幾好嗎?
    原來去左Bangkok鬆一鬆,good :-bd ,我最like BKK的!
    正 ~ 有機會我又去try try先,同埋d芒果糯米飯真係百吃不厭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 你好呀! 我都好賴無去巡Blog, 但我都知你好忙呀! 一直有留意你FB專頁架!
      你整萬勝節Cookie好靚呀!
      我比較賴呀! 玩完返嚟又賴寫Blog, 搞到又儲埋一大埋喇! :P

      刪除
  3. 泰國菜最鍾意都係冬蔭公!!!

    回覆刪除