網頁

2011年4月29日 星期五

釜山首爾賞櫻豪食5天自由行 - Day 2 鎮海市 ~ 中原路軍港祭攤檔

第二天:東橫 INN 早餐 > 釜山站 > 沙上站 > 西部巴士站 > 鎮海市 > 中原路軍港祭攤檔 > 帝皇山公園 > 鎮海塔 > 中原路軍樂表演 > 余佐川橋 > 札嘎其水產市場 > 晚餐 > 南浦洞 PIFF

我地決定韓國之旅都未知呢段時間有呢個"鎮海軍港節"~~ 原來呢度係賞櫻好地方呀~~


鎮海軍港節

時間 : 2011年 4月 1日~2011年 4月 10日

地點 : 慶尚南道鎮海市一帶

簡介 : 鎮海海軍士官學校、余佐川、江華站一帶35萬棵櫻花綻放,形成壯觀的景色。櫻花下舉辦李舜臣將軍的追慕祀與軍樂隊的遊行。慶典期間預計行駛櫻花觀光巴士。


2011年4月4日0830
食過東橫 INN唔算豐富, 但一定食得飽嘅早餐, 就要搭地鐵去沙上站轉巴士喇~~



在地鐵上竟然有小販呀~~ 佢見我地眼望望, 請咗Mingle試食花生呀~~



大概半個鐘就到咗沙上站, 5號出口就見到我至愛烤雞泡魚乾 & 婷婷至愛粟米喇~~
我地咁鬼為食, 比領隊Mingle鬧都要買嚟食啦~~



由呢度上商場向右邊行出商場~~


就會見到西部巴士站喇~~


巴士站對面就係商場出口喇~~


先去買車票~~


跟住就係呢度落樓下~~


加咗價呀~~ 舊年4,500 WON呀~~

其實都係加咗 200 WON之嘛, 整乜鬼我地都要鬼剎咁嘈呀~~



認清巴士站先好上車呀~~


沿途已經見到好多櫻花喇~~


大概80分鐘就到咗總站喇~~


頭先經過白色帳篷就係中原路軍港祭攤檔喇~~


呢度就好似跳蚤市場一樣, 有得食, 有得玩, 有得買~~


阿朱媽攞張 1,000 WON出嚟, 暗示好抵食, 我地受不住誘惑買咗一個嚟食呀~~



呢個白色餅就好似我地香港食嘅夾餅咁, 都係花生+糖, 阿朱媽仲請我地食咗個國花餅呀~~



下一站:帝皇山公園

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言